Saturday, September 19, 2009

تاج ...تأجيل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
*******************
اولا: كل سنة وانتم كلكم طيبين وبخير واشكر كل الناس اللى علقت ومنتظرة الموضوع ولكن انا بدام جالى تاج
يبقى لازم اعمله قبل الموضوع عشان الموضوع اللى كنت هتكلم فيه نكد وبتاع واحنا داخلين على عيد يعنى
وقولت بالمرة ادبس التاج فى حبايبى
::D:D:D:D:D
التاج جالى من زميل عمل لانه اصلا مش بيدخل النت غير لقراءة المدونات فحب يعمل معايا واجب مش بطال
هوعدك هجاوب بصراحة قدر استطاعتى
1- هبة انتى ليه مستفزة؟؟
هههههههههههههههههه ... لا والله انا مش مستفزة ولا حاجة الموضوع وما فيه عند شعورى بأن اللى امامى واخد قيمة كبيرة او الناس كبرته وجاى يتكبر عليا بضطر اسفا استفزه لكن مش من الباب للطاق كده
2- هبة بتحب الضحك رغم ان ملامحك تدل على شخصية قوية؟
اه بحب الضحك فعلا جدا جدا جدا و بكرهه الكآبة جدا جدا جدا ..الموضوع مش بالملامح انا ممكن انظر لحد بصة بحدة اخليه يلف حوالين نفسه اصلا ..وممكن يبقى قلبى طيب وانظر بطيبة حسب اللى احسه تجاه الشخص والحمدلله بحس بالناس من وجهها
وملهاش علاقة بالملامح خالص
3- ارتبطتى كام مرة؟؟
امممم.. هو سؤال شخصى جدا بس هجاوب عليه
انا ارتبطت مرة واحدة بس مش نظام بقى جوابات وبتاع وحب وغرام ..لالا ..الارتباط كان فى اوائله عقل اكثر منه عاطفى
لان الولد بصراحة كان كويس ف حاجات كتير و مش تم الارتباط لاختلافات فى الراى واشياء اخرى شوفتها فيه فقط
دون الخوض فى تفاصيل
4- ايه اللى عجبك فيه؟؟
انا اولا مش من السهل انى ارتبط بحد او اعجب بشخصية من كل النواحى بسهولة.. الولد ده كان على خلق ودين وكمان اهله طيبين جدا وانا اعرفهم وكان معايا بالكلية بس مش بدفعتى وذكى جدا ..مش بيغلط بسرعه وكان لما يتعصب كان بيمسك نفسه عند الغضب
...شاطر جدا بدراسته..وفعلا التحق بشركة كبيرة وكويس جدا حاليا
5-رتب اصحابك حسب المرتبة
صعب
بس نورة وشيماء ومنى وسلمى يعدوا على نفس المرتبة
6- نفسك تبقى ايه بالمستقبل؟؟
والله كله بيد الله.. حاليا الحمدلله وضعى غير الاول
يعنى اتعلمت افصل حاجات صغيرة كده واضرب على ماكينة الخياطة واخيط
وبقرأ كتير فى كل المجالات بالاضافة لدراسة جزء من الجى مات و دراسة القرآن بالتعمق بالاضافة لسماع بعض البرامج الدينية
او بالاصح احس منها انه مش كلام متكرر ومش هيدينى جديد...و ربنا يسهل كده كام حاجة بفكر فيها بس تتم وافصح عنها قريبا ان شاء الله..رسالتى بقى كأم و ده ان شاء الله لما الاقى واحد عدل اتجوزه واجيب منه ذرية صالحة
بس
7- اكتر المدونات بتعجبك؟؟
انا عايزة اتطلق و...
أمة الله
ايام من حياتى
..الخ
8- الشغل افضل ام البيت؟؟
والله هو حسب ..لكن افضل البيت تقريبا مش بلاقى وقت عشان المطبخ والنت وكل اللى بعمله بخلاف ذلك يعنى
ولو اشتغلت يبقى لازم شغل يستاهل انى اطلع من بيتى ويستاهل انى اضحى بوقتى وغير كده انا غير مضطرة ..لان الحمدلله فى اهداف بوصلها من خلال النت اسرع من انى لو قعدت مع حد وقولتها ..الوسائل متعددة بس اللى يستخدمها صح
9- بتحبى حد؟؟
حب حب يعنى ..لا انا هحب جوزى بس عشان مش مستعدة اخلى قلبى مستهلك والحب اللى عندى مخزونه يفضى كده على الفاضى وهحتاج اشحت حب من برة ..ما كله بقى مستورد دلوقتى
:D:D:D:D
10- ايه رايك فى والدك؟
ابويا هرميه يعنى ههههههههههههههه لا حول ولا قوة الا بالله دى اسئلة يا ابنى
بابا مش عاجبنى فيه شغله واتمنى ان لا اتزوج مهندس خالص ... سفر وبهدلة وكمان بيتغيروا ف شخصيتهم بسرعة
11- ايه رايك ف نفسك؟؟
محدش بيقول رايه ف نفسه لان الناس هى اللى شيفاه
ولكن الحمدلله اننى اعلم انى كويسة جدا الحمدلله فى كل شىء ..ليس تفاخرا منى ولكن احساس بذاتى وكيانى المفقود فى هذا العالم الملبد بالغيوم
:)
يلا بقى كفاااااااااااااااااااااية
محاسن ..دكتور شادى...شيماء متدبسين فى التاج ده
:D:D:D:D
ومع السلامو عليكو والمرة الجاية هكتب الموضوع اللى اتفقنا عليه مسبقا