Thursday, July 31, 2008

بوست عااااااجل

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم جميعا
معلش بوست عاجل ورجاء التدقيق فى كل كلمة بقولها
دلوقتى انا مكانتش عاوزة اقول بشكل حقيقى سر من اسرار اغلاق حسابى بالفيس بوك والجروب الياهو
واللى هيليهم اغلاق اى محادثة شات والقرار ده اتخذ مسبقا وتم الاسترجاع فيه بس معتقدش
المرة هتكون فيها رجوع لانى خلاص بقى اى حد كان بيعوزنى فى اى شىء كمساعدة
كنت بقوم بواجبى على اكمل وجه
حد بيتعب بتصل وسال حد محتاج دعاء او تهنئة كنا بنهىء وانا لما برقد مش بلاقى حد جنبى
بل بالعكس قدامى بيكلمونى بلطف من ورايا بيذموا فيه بجد عمرى ما شوفت كده
لذلك قررت انى ابعت لكل الناس اللى عندى بالمدونة ووالناس اللى اعرفهم بالغاء حساب ايميلاتى
ايميل hoba ، themoon ، ..etc
والكلام ده فى خلال يومين عقبال ما ابلغ الناس بالايميل عن طريق الرسائل
ويا سبحان الله احمد فوزى كان قلبه حاسس قالى شكلك هتقطعى فجأة وده شكله اللى هيحصل فعلا
مش علشان شىء بس انا بتعب نفسى كتير جدا قصاد كلمة شكر ومش بلاقيها
بل بلاقى عدم راحة من الاخرين مش بيستريحولى اصلا
وبيقال ذلك فى غيابى كالعادة يعنى هما عادة ولا هيشتروها
ربنا يهدى الجميع
بس حقيقى هتجنن واعرف السبب
وان شاء الله اللى يعوز اى شىء يبعتلى على الجيميل وانا تحت امركم فى اى استفسار او اى شىء اقدر اساعد بيه
وبعتذر على انى نزلت بوست كتير خلال الاسبوع ده
وفى بوست نزلته فى مدونة http://paradise-heba.blogspot.com
عن اهداف المدونة ويارب المدونة تعجبكم وتابعوها زى دى
يلا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته