Tuesday, May 26, 2009

تاج متدبسة فيه :D

السلام عليكم ورحمة الله
***************
انا دخلت النهاردة الصبح بالصدفة مدونة د/شادى ....فلاقيت تاج وفى اخره هبة سيد :D
اتدبسنا والحمدلله ههههههههههه
نبتدى بقى
اسمك ؟؟
هبة سيد

المشهور بيه وسط صحابك؟؟
هبة سيد برضو

سنك؟؟
22 سنة و 5 شهور بالتقريب
مجال الدراسه؟؟
ادارة اعمال..بس بصراحة ناوية اغير المسار ان شاء الله
اينعم حصلت على بكالوريوس ادارة الاعمال لكن مش عجبانى

اسم مدونتك؟؟
انا لى اربع مدونات حتى الآن
مدونتى دى : حياتى ...طريقى الى الله
مدونة القصص والروايات: صرخات انسية فى بحور الروحانية
مدونة دينية : كيف تكسب رضا ربك؟؟
مدونة للمأكولات والمشروبات : هى لتعليم الطهى بس مش لسه افتتحتها

صورتك الرمزيه بتعبر عن ايه؟؟
دى صورة لبنت فى مجلة الحجاب عجبتنى لفة طرحتها جدا
فحطيتها بس كده :D

فكرت تقفل المدونه؟؟
فكرت كتيييرر ... نتيجة لانى بشوف حاجات مش طبيعية فى المدونة ناس تتدخل ترمى كلام
ومش بتكتب غير اسماء ناس اخرى فبزهق وبضطر ارفع المدونة

ايه رد فعلك لو حد قل أدبه عليك فى تعليق ؟؟؟
بقول حسبنا الله ونعم الوكيل

أسوء مدونه؟؟
مدونة واحد بيخرف عن الاسلام

هيحصل ايه لايميلك بعد ما تموت؟؟
على راى الدكتور شادى ساعتها الشركة هتخلى المساحة لغيرى
والحى ابقى من الميت

اديت الباسوورد لحد قبل كده؟؟
اه ..بتاع الياهو والهوت لواحد زميلى
لانه فضل يحلفنى ليشوف الايميل وانا مش بحب اكسف حد
فاديتهوله فخربها بس
هههههههههههههه


السفر بالنسبه لك؟؟
جميل جدا طبعا
انا نفسى اصلا اسافر اسكندرية لوحدى
لانى عمرى ما روحتها ولوحدى لانى بحب اكبر دماغى ومش بحب الزن الصراحة
مجرد امنية يعنى :D

المود بتاعك ايه؟؟
انا متقلبة جدا وبتردد بطبيعتى
نتيجة لعدم ثقة فى الناس
بس ده من صغرى يعنى

بتعمل ايه فى اوقات فراغك؟؟
غالبا بقضى وقت فراغى فى اودتى على الكمبيوتر
او بالبلكونة لان هنا الجو الحمدلله هادى والناس اغلبها غير موجودة


الاكله المفضله؟؟
لا انا اكلات :D
بحب الكفتة..الجمبرى ...المكرونات بكافة انواعها
اللحمة الباردة

الصفات اللى خدتها من والدك؟؟
الذكاء ....الاصرار على الراى فى حالة انه راى سليم

الصفات اللى خدنها من والدتك؟؟
الكرم و فيا انا شبه منها كبير فى الشكل

اكتر 6 حاجات بتكرهم؟؟
الكذب
الانانية
الخداع
الاعجاب بالنفس
الغش
الابتزاز
ومعرفة المصلحة

اكتر 6 حاجات بتحيها؟؟
اهلى
اصحابى
دفعة محاسبة
حبة من ادارة
الشارع اللى انا فيه
الجاتوووووووووووووووووه:D

شخصيتك نوعها ايه؟؟
ناس كتير بيقولوا انى بغزالة
لانى كل شوية بحال وبفكر جديد

لماذا دخلت التدوين من الاساس؟؟
عادى...اصلا بحب الكتابة والناس وبما ان النت هيطلعنى من غرفتى على عالم اعم واشمل
وتواصل اكتر يبقى ليه لا


اهميه التعليقات بالنسبه لك ايه؟؟
مهمة طبعا لاى مدون ..مش انا بس
لان بحس فيها باهتمام الناس وباعجابهم وتقديرهم لصاحب المدونة وموضوعاته

احلى بوست كتبته ؟؟ ضع اللينك ثم اذكر السبب
احلى بوست كان بمدونتى دى
الراية السوداء
عشان حاسة فعلا ان الحقائق اللى فى الموضوع ده متعبة جدا
وتعبت غيرى كتيييييييييير

افضل مدونه قرأتها؟؟
كل المدونات طالما بدخلها وبقراها يبقى خلاص حلوة وملهاش حل من وجهة نظرى

افضل بوست قرأته؟؟
مش عارفة ..انا قرأت كتير ومدونات اكتر وماشاء الله الناس كتاباتها جميلة

الشغل بالنسبه لك؟؟
مهم ومش مهم
يعنى انا لو اشتغلت هتنازل عن فكرة الجواز نهائى ..ليه
عشان كل حاجة نفسى فيها هشتريها ولي كيان وهتبقى باسمى
اما الراجل ممكن يخنقنى او ينغص عليا حياتى ..ضمان مستقبلى وكله بيد الله
والشغل مش مهم اذا تزوجت رجل صالح يشدنى للخير دايما ومحترم نفسه ويحترمنى

الانترنت بالنسبه لك؟؟
حياتىىىىىىىىىىى
لانى اصلا لما بتخنق من الناس برة بدخل النت

تمرر التاج ده لمين؟؟
موناليزا
محاسن صابر
حسن حنفى
شيماء الجارحى
:D
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته